Årsmøte i Oslo Venstre

9. – 10. februar avholdes årsmøte i Oslo Venstre på Hasle, Haslevangen 16. Her finner du program, mesteparten av sakspapirene og annen praktisk informasjon.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**

Oslo for Trine

Foto: Hans Starheim

Hovedstyret hadde møte 22. januar og innstilte da på program, saksliste mm til årsmøtet. Det blir nå lagt ut til nedlasting her.

Last ned programmet her (.pdf).

Innkalling
Innkallingen er sendt per epost til bydelslagslederne, som er ansvarlig for å melde inn hvem som er delegater til årsmøtet fra sitt bydelslag. Mot slutten av januar sendes sakspapirene ut på post og epost til delegatene.

Sakspapirer
Alle delegater og varadelegater fått en epost der de er blitt bedt om å svare på hvordan de ønsker sakspapirene tilsendt i tillegg til noe annen informasjon. De får tilsendt all informasjon på epost eller post avhengig av preferanse. Sakspapirene ble sendt ut fredag 25. januar. Har du ikke fått sakspapirer? Ta kontakt med sekretariatet.

Last ned møteboken her (.pdf).
Stortingsvalgsprogrammet kan lastes ned her (.pdf).
Nå er også valgkomiteens innstilling kommet. Den kan leses her.
Vedtektene kan lastes ned her (.pdf).
Forslagene til politiske uttalelser (.pdf).
Desisjonsnemdas rapport og Årsregnskapet for 2012 omdeles ved møtestart sammen med delegatskilt.

Årsmøtested
Vi skal ha årsmøtet å Hasle, nærmere bestemt på Haslevangen 16. Dit kommer man seg med T-bane linje 5. Det er også bussforbindelse og gode parkeringsmuligheter. Møtelokalene er universelt utformet, men det er fint om du gir beskjed om du har spesielle behov slik at vi kan sørge for best mulige møteavvikling for alle parter.

Vis større kart

På kvelden blir det fest for Trine.

Hvem kan delta?
Bydelslagene velger sine delegater på deres egne årsmøter. Er du delegat har du stemmerett og talerett. Er du usikker på om du er delegat? Spør din lokallagsleder eller kontakt oss på [email protected]. Alle delegater skal nå ha fått sakspapirer og praktisk informasjon på epost og brevpost. Møtet er åpent og alle kan komme innom se forhandlingene.

Første gang du skal på årsmøte, og usikker på hvordan det foregår, hvordan du får ordet og hvordan du får flertall for dine forslag? Vi lærer deg alle triksene i boken torsdag 7. februar. Les mer her.

Har du spørsmål om årsmøtet? send en epost til [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 11 år siden.**