Invitasjon til Venstreskolering og politisk påfyll

Ønsker du mer skolering i både Venstres politikk og vil vite mer om hvordan vi fremmer politikken vår? I så fall er du invitert til å delta på Venstreskolen 2 som avholdes i forkant av fylkesårsmøtet. Selve kurset foregår 1. – 2. februar på Rica Airport hotel, Sola

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Venstreskolen trinn 2 er et kurs for medlemmer som har hatt trinn 1 og gir deg en dypere innføring i Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid.

Dette kurset gir deg en mer inngående kjennskap til Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid som styremedlem eller lokalt folkevalgt. Kurset tar også for seg tale- og debattrening, leserbrevskriving, møteledelse og hvordan man får gjennomslag for politikk både internt i partiet og eksternt.

Vi har med oss dyktige innledere på de forskjellige områdene vi går gjennom.

Venstreskolen 2 - 21-22.09.2012

Foto: Kenneth Gjesdal

Venstreskolen 2 - Tormod Andreassen

Foto: Kenneth Gjesdal

Kurset foregår fra ettermiddagen fredag, og frem til årsmøtet starter på lørdagen. Dersom du ikke har hatt Venstreskolen 1, sørger Rogaland Venstre for at du får anledning til å gjennomgå det via nettet innen Venstreskolen 2 gjennomføres. Gi i så fall beskjed om dette ved påmelding.

Alle lokallag i Rogaland har anledning til å sende deltakere på skoleringsopplegget, men det tas forbehold om et maksimalt antall deltakere fra hvert lag.

Påmelding sendes [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**