God jul og godt nyttår!

Her følger årets julehilsen fra Rogaland Venstres førstekandidat, Iselin Nybø, og fylkesleder Kjartan Alexander Lunde.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

julemotiv 4 - juletrepynt
 Iselin Nybø, 1. kandidat til Stortinget

Foto: Tone Staven

Kjartan Alexander Lunde, fylkesleder

Foto: Mari Halvorsen

Året 2012 nærmer seg slutten og vi skal snart ta fatt på valgåret 2013. Men før den tid, før vi setter oss ned i godstolen og venter på at julefreden skal senke seg har vi alle en liten jobb å gjøre. Venstre har hatt sammenhengende medlemsvekst de siste ni årene og vi vil veldig gjerne oppleve det 10. året på rad med medlemsvekst.

For å få dette til må vi alle sammen gjøre en liten innsats. For det første er det viktig at alle som allerede er medlemmer betaler kontingenten for 2012. Så må vi prøve å få med oss andre liberale sjeler på laget. De som melder seg inn på slutten av året betaler ikke medlemskontingent før i 2013, men blir regnet som medlemmer allerede fra 2012. Så det er bare å hente frem frimodigheten og årets siste krefter til innsats for Venstre. Bli medlem

Året som kommer blir et viktig år for Venstre. Vi skal gjennom en valgkamp som skal gi Rogaland Venstre plass på Stortinget. Vi ser frem til å jobbe sammen mot et godt Stortingsvalg i 2013 og håper at så mange som mulig ønsker å bidra til valgseier, enten gjennom å stå på stand, dele ut brosjyrer, selta i debatter eller skrive leserinnlegg. Men det viktigste vi gjør er å få folk til å melde seg inn i Venstre og snakke om Venstres politikk til venner og kjente, og det kan vi gjøre hele året 🙂

Til slutt vil vi ønske dere alle en riktig god jul og et godt nytt år!

Kjartan Lunde, leder i Rogaland Venstre
Iselin Nybø, 1. kandidat på stortingslisten til Rogaland Venstre