Viktig beslutning om løpende barnehageopptak i Risør

Jeg er veldig fornøyd med bystyrets enstemmige vedtak om å innføre løpende barnehagedekning i Risør fra 1.1.2013 sier Willy Thorsen (V) i en kommentar til torsdagens enstemmige bystyrevedtak. Willy Thorsen tok for en tid tilbake opp problemstillingen i et avisinnlegg presentert i Agderposten og senere i Aust Agder Blad, og pekte der på hvor viktig det var å få til økt bosetting i Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Kjempebra at bystyre likte forslaget om løpende barnehageopptak - det viser at Risr Venstre er nytenkende og framtidsrettet!

Kjempebra at bystyre likte forslaget om løpende barnehageopptak – det viser at Risr Venstre er nytenkende og framtidsrettet!
Foto: Runar Nes

Vi må snu den negative befolkningsveksten – det har betydning for våre skoler, ja hele vår framtid sier Willy, som også håper at bystyret snur i spørsmålet om å utvikle boligområde mellom Flisvika og Randvik. I går var det kun de borgerlige som stemte for Stian Lund og Venstres forslag om å utvikle det omtalte området og det er synd mener Willy som tror området kunne tilføre Risør viktig kapital og bidra til å trekke nye innbyggere til Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**