Roar Houen gjenvalgt som leder

Stavanger Venstre avholdt sitt årsmøte onsdag kveld . Roar Houen ble enstemmig gjenvalgt som leder. Med seg i styret får han med seg to nye styremedlemmer, Anette Frøyland og Annamaria Gutierrez.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Leder i Stavanger Venstre, Roar Houen

Foto: Venstre

Elisabeth Klette og Karen Elisabeth Ohm Heskja gikk ut av styret etter flere års god innsats.

— Valgkomiteen er meget godt fornøyd med innstillingen. Roar Houen har gjort et godt arbeid gjennom et krevende år. Det innstilte styret er satt sammen med godt motiverte medlemmer som jeg er overbevist om at vil gjøre en god jobb for å bidra til at Venstre vinner valget i 2013, sa leder av valgkomiteen, Kjartan Alexander Lunde, til årsmøtet.

— De to nye styremedlemmene Anette Frøyland og Annamaria Gutierrez vil bidra med nye innfallsvinkler og entusiasme. De vil bidra til at styret vil være solid og slagkraftig for det kommende året, sa Lunde.

Houen har vært med i styret til Stavanger Venstre i flere år.

— Vi har en spennende og krevende år foran oss. Vi skal få Iselin Nybø fra Stavanger inn på Stortinget. Og vi skal arbeide for at Venstre befester sin posisjon som det partiet som har den beste politikken for et bedre miljø, en styrket skole og mer til de som trenger det mest. Jeg gleder meg til det kommende året, sier Houen.

Hele styret til Stavanger Venstre:
Roar Houen, leder
Anette Frøyland