Medlemsmøte 10. desember

Venstres fylkestingsgruppe og bystyregruppen i Bergen inviterer til åpent medlemsmøte mandag 10. desember. Nytt tidspunkt! Klokken 1900!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Det har gått over et år siden kommune- og fylkestingsvalget i 2011. På fylkestinget sitter Venstre i posisjon med varaordfører Mona Hellesnes. I bystyret i Bergen er det fortsatt mørkeblått flertall, og Julie Andersland leder et Venstre i opposisjon.

Mona Hellesnes

Foto: Facebook

Julie Andersland

Foto: Tor Blaha

Vi inviterer til et åpent medlemsmøte der de to gruppelederne kan presentere deres arbeid. Hva betyr en stemme til Venstre i Bergen og Hordaland? Hva har vi jobbet for og hva skal vi jobbe med de neste tre årene? Julie Andersland vil presentere bystyregruppens alternative bybudsjett, mens Mona Hellesnes vil presentere fylkesbudsjettet og vise Venstres gjennomslag.

Gruppene ønsker også en dialog med medlemmene for å få innspill til hva vi kan bli bedre på.

Bli bedre kjent med Venstres toppolitikere i Hordaland!

Kom på medlemsmøte 10. desember klokken 1900.

Møtet finner sted i øverste etasje i Wigandgården i Agnes Mowinckelsgate 6 (vis-á-vis fylkesbygget) i Bergen sentrum.

Kontakt: Organisasjonssekretær Mathias Fischer på e-post ([email protected]) eller på telefon (950 34 940).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**