Utbedring av Fv416 til offentlig høring

Et enstemmig formannskap gikk i dag inn for å legge forslag til reguleringsplan for fv. 416 Frydendal — Østebø, dat. 1. november 2012, ut til offentlig høring i samsvar med plan- og bygningslovens § 12-10 – det er ett skritt i riktig retning sier Stian Lund.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Vi må ta opp GS veg med lys langs hele Fv416 fra Vinterkjær til Risør hver eneste gang vi samtaler med fylkespolitikerne sier Stian Lund (V)

Foto: Jan Einar Henriksen

Risør Venstre har i mange år arbeidet aktivt for å få etablert en gang og sykkelvei med lys fra Frydendal til Vinterkjær. I første omgang legges det fra Aust-Agder Fylkeskommune opp til investeringer med 41 millioner kroner og for det beløpet ser det ut til at strekningen Frydendal til Østebøkrysset dekkes i denne omgang.

Det er ikke nok!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**