Neste Bli Kjent treff!! er 15.10.12

Hiv deg med på Frogner Venstres nye medlemstiltak – Bli Kjent Treff!! Alle nye medlemmer inviteres spesielt til å bli kjent med bydelslaget – på treffene tar vi en kopp kaffe og ja; blir kjent! En eller flere fra styret i Frogner Venstre sørger for å koble nye medlemmer på aktiviteter og prosesser som pågår.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Bli Kjent Treff!! er et medlemstiltak som skal bidra til å senke terskelen for nye medlemmer til å komme i gang med politisk aktivitet av ulike slag.

Mandagen uka før Frogner Venstres medlems- og styremøter mellom 17 og 18 møtes vi på Kaffebrenneriet på Elisenberg.

Tanken bak er at de som ønsker å være medlem av et politisk lokallag, har et ønske om og engasjement for politisk arbeid – samtidig vet vi at det ikke alltid er enkelt å finne fram i det politiske “rørsystemet”! Det vil vi avhjelpe med å trekke nye medlemmer inn i politisk arbeid raskt som mulig – enten på lokallagsplan eller i andre partisammenhenger.

Vi har bruk for alle ressurser – vi vil gi rom til og pushe alle nye medlemmer i vårt lokallag!

Velkommen til neste Bli Kjent Treff 15.10.12 på Kaffebrenneriet på Elisenberg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**