Valgkampsamling full av kreativitet

Lørdag 22. september arrangerte Vestfold Venstre den andre lokale samlingen knyttet til valgforberedelsene før stortingsvalget neste år. Møtet fant sted på Kjær gård, i nærheten av Åsgårdstrand. Det var deltakere fra de fleste lokallagene i fylket. Pernille Bruun-Lie (Horten) og Per Martin Berg (Sande) ledet og foreleste for en entusiastisk forsamling.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Disse to er det som har påtatt seg ansvaret for å holde trykket oppe i fylkeslaget med hovedmålet å få valgt inn en stortingsrepresentant fra Venstre, etter drøye 40 års fravær.

De fleste av deltakerne samlet med lagleder Per M. Berg i front og Pernille Bruun-Lie som nr. 3 fra venstre.

Foto: Karin S. Frøyd

Pernille og Per Martin hadde forberedt seg godt til denne presentasjonen. De viste bl.a. grafer, tall og aktiviteter fra tidligere valg samt hvor partiets muligheter ligger.

Samlingen fokuserte på mulige tiltak innen den lange og den korte valgkampen, organisering og

Kjør innspill! Trygve Storrønningen (Larvik), nr. 2 fra venstre fører an.

Foto: Karin S. Frøyd

midler. Hovedtemaer var donasjoner og valgkampbidrag samt utadrettede og synlige tiltak i valgkampen. Synlighet og målgrupper ble ivrig debattert også i gruppearbeidet. Forslag til selve organiseringen av valgkampen med et valgkamputvalg med dedikerte oppgaver ble også presentert og diskutert.

Det som preget møtet var høy kreativitet, fremtidsoptimisme og mye godt humør!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**