Sommer og omdømmebygging

Risør Trebåtfestival står for tur og det meldes om godt forhandssalg av billetter til årets festival og det lover bra for Odd Sverre Aasbø og hans mannskap. Risør Trebåtfestivalen, Risør Kammermusikkfest, Vilvinmarkedet, Risør Bluegrassfestival og andre større og mindre enkeltarrangement på Stangholmen og ved byens utesteder er positive for Risør – den hvite by ved Skagerrak.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Stian Lund og Willy Thorsen er bystyrerepresentanter for Risør Venstre og begge ønsker at flere besøkende tar kontakt og bidrar for å skape økt bosetting og økt næringsutvikling i Risør

Foto: Jan Einar Henriksen

Risør Venstre jobber aktivt for å skape økt bosetting og økt næringsutvikling i Risør. Positive festivalopplevelser for fastboende og besøkende dagsturister og hytte/fritidshuseiere er viktig element i omdømmebygging for Risør.

TA KONTAKT er deres klare oppfordring.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**