Oslo Venstres bystyregruppe søker kontorhjelp

Oslo Venstres bystyregruppe består av 5 valgte bystyrerepresentanter og 10 vararepresentanter. I tillegg har gruppen et sekretariat bestående av gruppesekretær og én rådgiver. Gruppen ønsker å utvide sitt sekretariat med en eller to personer, og tilbyr derfor en fulltidsstilling, evt. to deltidsstillinger, som kontorhjelp.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Arbeidsoppgavene for kontorhjelpstillingen vil inkludere forefallende kontorarbeid som møteforberedelse (servering, kopiering og distribusjon av papirer, reservering av møterom etc), sentralbord/resepsjonsvakt, postdistribusjon og noe skrivearbeid (mediearbeid og saksforberedelse). Gruppen vil på bakgrunn av innkomne søknader vurdere om det er hensiktsmessig med én person i en fulltidsstilling, eller om oppgavene skal deles i to halvtidsstillinger. Det bes derfor om at søkere opplyser om hvorvidt de er aktuelle for både heltids- og deltidsstilling, eller bare én av delene.

Det søkes kandidater med stor arbeidslyst og god samarbeidsevne og rolleforståelse. Kjennskap til Oslo kommunes politiske styringssystem vil være en fordel. Det bes om at søkere legger ved minst én skriveprøve, i tillegg til kortfattet søknad og CV. Kjennskap til Oslo Venstres politikk og organisasjon er en forutsetning for stillingen.

Det tilbys lønn i henhold Oslo kommunes lønnstabell, trinn 1. Dette utgjør kr. 264 800 pr. år (100 %). Noe kveldsarbeid må påregnes. Evt. overtid kompenseres gjennom avspasering/utvidet ferie. Tiltredelse 13. august eller etter avtale.

For spørsmål om stillingen, kontakt gruppesekretær Karl Arthur Giverholt på tlf. 996 45 867 eller epost [email protected].

Søknad sendes på epost til [email protected], eller pr. brevpost til Venstres bystyregruppe, Rådhuset, 0037 Oslo. Søknadfrist mandag 11. juni.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**