Ny leder i Grimstad Venstre

Christian Danielsen er valgt til ny leder i Grimstad Venstre, han overtar vervet etter Arnt Gunnar Tønnessen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Christian Danielsen

Foto: Jan Kløvstad

Danielsen bor i Landvik og har sittet i nominasjonskomiteen i Grimstad ved de to siste valgene. Ved forrige valg ledet han nominasjonskomiteen. Danielsen er også første vara til Kontrollutvalget.
Til daglige jobber Danielsen som rådgiver/ingeniør i fylkesrådmannens stab i Vest-Agder fylkeskommune. Danielsen sitter også i styret i Grimstad kunstforening og styret i Grimstad Lions Club
– Venstre i Grimstad er i sterk vekst og det er et lokallag med mange positive og flotte mennesker, så det er et privilegium å være leder, sier Christian Danielsen.
– Jeg har fått med meg flinke medlemmer i styret og vi vil prioritere trivsel og engasjement for våre medlemmer. Vi håper at vi gjennom dette kan rekruttere enda flere medlemmer til lokallaget. Vi er så heldige at vi bor i “Sørlandets Perle” og “Dikternes by” så det er mange viktige arenaer for Venstre å delta i!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**