Stem på stamcafé for Frogner Venstre!!

Styret i Frogner Venstre ønsker å invitere alle medlemmer til å være med å bestemme hvor Venstrefolket på Frogner skal ha sin stamcafé!! Det kryr av gode alterantiver – styret har kommet med følgende forslag:

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Frogner Venstre er et av byens største lokallag og styret ønsker å legge til rette for flere uformelle møteplasser for Venstrefolket på Frogner. Styret håper at det kan bidra til å “lokke” flere medlemmer fram i lyset – gi mulighet til å bli kjent med og omgås andre Venstremedlemmer uten nødvendigvis å ha en formell agenda.

Kanskje kan det å møtes uformelt senke terskelen for å delta i større og mer formelle sammenhenger i partiet?

Styret inviterer derfor alle medlemmer til å stemme på Frogner Venstres nye stamcafé – et lett tilgjengelig møtested; nær kollektivtrafikken og helst sentralt på Frogner.

Styrets forslag er
1. Kaffebrenneriet i krysset Frognerveien/Løwenskioldsgate
2. Kolonihagen i Frognerveien

Andre forslag er også velkommen!

Tanken bak å ha en egen stamkafé er å etablere et uformelt møtested hvor alle som ønsker det og har anledning, kan samles for en prat og en kopp kaffe –
f.eks. hver lørdag i tidsrommet kl. 10-11. Noen fra styret vil være tilstede.

Hvis flere synes dette er en god ide – gjør vi det! Da er det bare til å stemme i vei!

Send din tilbakemelding til [email protected] – ansvarlig for medlemspleie i Frogner Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**