Nominasjonsprosessen inn mot avgjørende runde

Sør-Trøndelag Venstre er i full gang med sin nominasjonsprosess fram mot stortingsvalget, og vi presenterer her noen viktige datoer.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Nominasjonskomiteen i Sør-Trøndelag Venstre har gjort til kjenne at de vil ha sin første innstilling til stortingsvalget i 2013 klar innen mandag 14. mai.

For at medlemmene skal kunne gjøre seg opp en mening om kandidatene, inviterer vi til åpent medlemsmøte hvor toppkandidatene vil få anledning til å presentere seg, og hvor man kan stille spørsmål. Møtet vil finne sted onsdag 23. mai kl. 18-20, i Venstres lokaler i Vår Frues gate 4 i Trondheim. Ordstyrer for møtet er Monica Rolfsen, tidligere landsstyremedlem og gruppeleder for Venstre i Trondheim.

Deretter har lokallagene mulighet til å komme med innspill til nominasjonskomiteens innstilling fram til tirsdag 29. mai. Nominasjonskomiteen vil komme med sin reviderte innstilling basert på lokallagenes tilbakemeldinger innen fredag 8. juni.

Det hele kulminerer med nominasjonsmøtet, som vil gå av stabelen lørdag 23. juni kl. 10-16 på Quality Hotel Augustin i Trondheim.

Vi vil komme tilbake med en nærmere presentasjon av kandidatene så snart nominasjonskomiteens første innstilling foreligger.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**