Nok et godt besøkt medlemsmøte

Lørdagens medlemsmøte i Apotekergården samlet mange av Venstres medlemmer. Det svært gode oppmøtet viser at vi har truffet bra med den nye møteformen. Økt oppmøte og mange gode politiske diskusjoner bidrar også til at vi får god dialog mellom medlemmer og Venstres valgte bystyrerepresentanter omkring aktuelle politiske tema sier leder i Risør Venstre, Dag Jørgen Hveem.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

En god organisasjonskultur med aktive og involverte medlemmer er en viktig bærebjelke for Risør Venstres politiske arbeid. Bli medlem og delta du også!

Foto: Jan Kløvstad

Nominasjonsprosessen
Samtidig benyttet vi muligheten til å starte den lokale nominasjonsprosessen frem mot Stortingsvalget i 2013. Jeg oppfordrer alle Venstres medlemmer om å komme med innspill på listekandidater sier Dag Jørgen.

Felles gruppemøter
Mandagens felles gruppemøte med de øvrige borgerlige partiene går som vanlig kl 1900 på kommunehuset og vi håper mange av våre medlemmer også finner anledning til å delta der sier Dag Jørgen Hveem.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**