Trygve Storrønningen til Venstres landsmøte

Venstre avholder sitt landsmøte 13. — 15. april. Vestfold Venstre er representert med blant annet fylkesleder Hilmar Flatabø og Larvik Venstres leder Trygve Storrønningen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Trygve Storrønningen (t.v.) og Hilmar Flatabø

Foto: Karin S. Frøyd

Venstre avholder sitt landsmøte kommende helg 13.-15. april på Quality Hotel Expo på Fornebu ved Oslo. Vestfold Venstre er representert med fylkesleder og delegasjonsleder Hilmar Flatabø fra Tønsberg. Trygve Storrønningen fra Larvik er delegat i tillegg til 7 øvrige: Nora Pernille Bruun-Lie (Horten), Aina Dahl (Tønsberg), Helene Eriksen (Andebu), Suzy Haugan (Tønsberg), Per Martin Berg (Sande), Eddy Robertsen (Horten) og Ole Christian Fredriksen (Sande).

Hovedtema for landsmøtet er velferdspolitikk, og landsmøtet skal behandle forslag til ny velferdspolitikk som er lagt frem av et utvalg ledet av Per A. Thorbjørnsen, gruppeleder i Stavanger Venstre. Landsmøtet skal dessuten behandle 71 innkomne forslag til politiske uttalelser og foreta valg av nytt sentralstyre og landsstyre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**