Sakspapirer til årsmøtet 26. januar

Klikk deg videre for full oversikt over sakene om skal behandles på Fredrikstad Venstres årsmøte 26. januar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Kjære medlem i Fredrikstad Venstre.

Torsdag 26. januar fra klokken 1800 inviterer vi til årsmøte i Fredrikstad Venstre. Alle skal ha fått innkalling i posten, og årsmøtet finner sted på rådhuset i Nygaardsgata, møterom “Østfold” i 2. etg. Vi kan tilby innledning fra prorektor Hans A. Blom om Høgskolens rolle i Fredrikstad-samfunnet. Dette er også din sjanse til å påvirke Venstres helsepolitikk de kommende årene. Årsmøtet skal nemlig behandle forslag til ny helsepolitikk for Venstre. Les mer om forslaget som skal behandles på www.venstre.no/velferd Vi skal også ha valg av nytt styre, og andre ordinære årsmøtesaker.

Under finner du sakspapirene til møtet. Ta kontakt med oss på [email protected] om du har spørsmål til sakspapirene. Alle som har betalt kontingent har stemmerett, men inviter gjerne med sympatisører og andre på årsmøtet også. Vi kan friste med pizza og drikke også.

Velkommen skal dere være!

Mvh.

Styret i Fredrikstad Venstre
v/Leder Per E. Braseth-Ellingsen

Sakspapirer

Saksliste
Konstituering
“En bedre helsepolitikk for den enkelte”
Skjema for endringsforslag til “En bedre helsepolitikk for den enkelte”
Valgkomiteens innstilling
Styrets årsmelding
Regnskap: Del 1. Del 2. Del 3.
Budsjett og kontingent

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**