Mandagsmøte 9. januar

Mandag 9. januar er det tid for første mandagsmøte i 2012. Denne uken er det formannskapet og byutviklingsstyret som står på dagsorden. I tillegg får vi besøk av representanter fra “Gnisten” – Filadelfias store prosjekt i Kvadraturen. Møtet begynner som vanlig kl. 18.30 og avholdes på Venstres kontor i Kongensgate 34. Vel møtt!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Følgende saker vil blant annet bli drøftet:
– Universitetsbymeldingen – del 2
– Kommunedelplan for Flekkerøy, deler av strandsonen.
– Nasjonal norm for lærertetthet

Du kan lese alle saksfremstillingene og de resterende sakene på sakskartet på Politisk Agenda på kommunens nettsider.

I tillegg til sakene som kan behandles i ukens formannskapsmøte og møte i byutviklingsstyre, får vi besøk av Billy Øksendal som vil snakke om “Gnisten” – Filadelfias store prosjekt i Kvadraturen.

Mandag 16. januar er det årsmøte i Kristiansand Venstre. Det begynner kl. 18.00 på Tangen Videregående Skole, og du kan lese mer om det ved å trykke her.

Husk at alle Venstres møter er åpne, og vi ønsker gjerne nye medlemmer og interesserte velkommen – både denne mandagen og årsmøtet 16. januar.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**