Aftenbladet: Stavanger Venstre best på nett

— Vi er stolte over å bli kåret til best på nett. Samtidig skal vi arbeide for å bli enda bedre, sier Venstres gruppeleder, Per A. Thorbjørnsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

— Venstre slår Høyre og Arbeiderpartiet ned i støvlene. Venstre er i særklasse best står det å lese i avisens vurdering av lokalpartienes nettsider, skriver Stavanger aftenblad i dag.

Per Armand Thorbjørnsen Stavanger Levekår

Foto: Stavanger Venstre

Thorbjørnsen er veldig glad for nyheten. — Vi har lagt vekt på å legge både politiske saker og nyttig informasjon fortløpende ut på nettet. Nettidene våre er den viktigste formidlingskanalen til medlemmer, velgere, sympatisører og andre interesserte. Det er en viktig side både for det som skjer i partiet og for de politiske sakene vi arbeider med, sier Thorbjørnsen.

— Kåringen inspirerer oss til å gå videre. Det må være et mål for oss at flere følger oss i det daglige. I tillegg har jeg egen politikerside på facebook [link#http://www.facebook.com/perarmand]. Politisk formidling har alltid vært viktig gjennom hele Venstres historie, sier Thorbjørnsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**