Medlemsvekst i Levanger Venstre

Venstre økte medlemstallet i Levanger med over 10 prosent i 2011. Ved årets slutt hadde lokallaget 51 betalende medlemmer, noe som er en økning fra året før – da 46 personer var betalende medlemmer i Levanger Venstre. Også nasjonalt opplever Venstre stor medlemsøkning.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Karl Meinert Buchholdt

Foto: Fotograf Hattrem

-Medlemmene våre er avgjørende for at vi skal ha organisatorisk styrke framover, for at vi skal gjøre gode valg og ikke minst for at vi skal være robuste på tross av nedturer i ny og ne, så i et langsiktig perspektiv er gode medlemstall viktig, sier lokallagsleder Karl M. Buchholdt.

Venstre nasjonalt opplever medlemsvekst for 9 år på rad. Ved årets slutt hadde Venstre 9508 betalende medlemmer. I 2011 fikk partiet i underkant av 1000 nye medlemmer. Også ungdomsorganisasjonen Unge Venstre opplever en kraftig økning i medlemstallet nasjonalt. Unge Venstre nådde et medlemstall på 1608 betalende medlemmer i 2011, noe som er en framgang fra året før på formidable 58 prosent.

Dersom du ikke allerede er medlem av Venstre kan du melde deg inn her!

LES OGSÅ:
-Venstres medlemmer utgjør det liberale grunnfjellet i Norge

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**