Ny besøksrekord på Råde Venstres hjemmesider

– Over 5300 treff i løpet av en måned er ganske utrolig for en politisk hjemmeside. Når det i tillegg gjelder for en lokallag fra lille Råde blir det nesten litt uvirkelig, kommenterer en strålende fornøyd lokallagsleder Christian Holstad Lilleng når han blir presentert statistikken for Råde Venstres hjemmeside for november.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Christian Holstad Lilleng

Foto: Moss Avis

– Vi har jo hatt en vanvittig utvikling i år som fikk en naturlig kjempetopp rundt valget. Det at denne rekordmåneden september på over 2500 treff, nå knuses sier sitt om hvilke interesseøkning for lokalpolitikken det har blitt i Råde.

Lilleng har ingen spesifikk begrunnelse på hvorfor interessen øker. – Nei, det er jo ingen enkeltsaker som har dratt spesielt opp denne statistikken. Jeg tror rett og slett at dette er et utslag av at valgkampen i Råde åpnet for en helt ny mulighet for innsikt i hva som skjer og hva som skal skje i politikken i Råde. Jo flere som vet, jo flere kommer med innspill, noe som igjen fører til bedre løsninger.

Økning også i medlemstallet
Råde Venstre merker det også i det daglige virket at Rådsokningene er mer engasjerte. – Når vi er ute blant folk, i selskaper, i butikken eller i lag og foreninger så merker vi at det snakkes mer politikk i Råde. Det kan være enkeltsaker, eller mer generelle tanker rundt hvilken retningen Råde kommune bør ta.

Også i medlemstallet merker Venstre fremgang. – Vi får stadig nye medlemmer, og er i ferd med å ta igjen de andre partienes lokallag i medlemsantall. Tidligere har Unge Venstre-medlemmene fra Råde tilhørt enten Moss og omegn UV eller Nedre Glomma UV, men nå har de blitt så mange at et eget lokalt UV-lag står på trappene, avslutter Lilleng.

Bli medlem; Venstre og/eller Unge Venstre.

Tilbake til forsiden.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**