Slik kan det gjøres, og det helt gratis!

Hør bare her: «Hei Vil gjerne hilse fra alle festdeltakerne på Hummerregattaen lørdag. Alle var kjempefornøyd med opplegget — dette var proft. De innspillene jeg har fått er : Utrolig god mat Perfekte lokaler Hyggelig og proff betjening Runde bord ved bespisning er gull verdt. Vi koster oss veldig og vil selvfølgelig spre det gode ord på byen om hvor fornøyd vi er. Med vennlig hilsen Kåre Karlsen Leder Risør seilforening»

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

 Risør Hotel får gode tilbakemeldinger fra Risør Seilforening

Risør Hotel får gode tilbakemeldinger fra Risør Seilforening
Foto: Jan Einar Henriksen

Hvem sier at man må reise langt for å finne gode opplevelser? Når en leser denne tilbakemeldingen ser en at det beste ofte er tilgjengelig midt i Risør. Det handler bare om å verdsette kvalitet og ta seg tid til å gi gode tilbakemeldiner.

Risør Venstre mener Mona og Dag fortjener gode tilbakemeldinger for sitt arbeid ved Risør Hotel. Vi vet også hvor viktig det er at både enkeltpersoner, foreninger, næringsdrivende, Risør kommune og andre offentlige etater benytter seg av de tilbud som finnes og utvikles ved Risør Hotel og våre øvrige reiselivsbedrifter. Vi er også klar over hvor avhengig Risør som lokalsamfunn er av at vi i Risør har et godt hotell og gode restaurant/kafétilbud om vi skal klare å videreutvikle oss i fremtiden.

Kittel Gjernes (V) uttalte bl.a. «Skal jeg lykkes, må også konkurrentene mine lykkes! Risør Hotel, for eksempel, er derfor ikke en «konkurrent». Vi lever i et skjebne- fellesskap, hvor mine sjanser for å lykkes øker hvis Dag og Mona gjør det bra. Turisme er en lang verdikjede, og berører hele lokalsamfunnet. Turisme er lagspill: Risør mot røkla!»

Måtte derfor riktig mange gjøre som Risør Seilforening, og legge sine arrangementer til Risør og ikke minst spre erfaringene og de gode opplevelsene til alle!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**