LOKALPOLITISK NETTVERK

Lørdag 22. oktober inviterer Nord- og Sør-Trøndelag Venstre til Lokalpolitisk nettverk på Clarion Collection Hotell Bakeriet. Dette blir den første samlinga etter valget for nyvalgte og mer erfarne lokalpolitikere i fylket vårt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Noen av temaene blir økonomi med budsjettarbeid,og hvordan få gjennomslag og oppmerksomhet om aktuelle saker for et lite parti i kommunestyret. Arrangementet foregår på Clarion Collection Hotell Bakeriet i Trondheim, som ligger bak Olavskvartalet i Brattørgata. Vi begynner kl. 10 på lørdag 22. oktober, og vi avslutter samme dag ca. kl. 17. Lunsj serveres.

På Lokalpolitisk Nettverk vil Venstres folkevalgte få opplæring i folkevalgtarbeid på Venstre-måten. Venstre-folkevalgte er ikke byråkrater som forvalter administrasjonens interesser, men kritiske og konstruktive ombud på vegne av sine velgere. Samlingen vil også være nyttig for de som ikke ble folkevalgt i denne runden, og for tillitsvalgte i lokallag som er apparat rundt sine folkevalgte.

Kostnadene ved arrangementet dekkes av Venstres Hovedorganisasjon og Nord-Trøndelag Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**