Takk for innsatsen!

Onsdagens bystyremøte var det siste før det nye bystyrets periode tar til. For Venstres del er Kjell Veivåg, Olaf Thommessen og Ane Willumsen de representantene som med dette avslutter sin innsats.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kjell Veivåg

Kjell Veivåg har vært involvert i Oslo Venstres arbeid på bystyrenivå siden han kom inn som byråd for kultur- og utdanning i perioden 2001-2003. Siden ble han fast møtende vararepresentant fra 2003 til 2007, og har den siste perioden sittet som fast representant. I disse fire årene har han vært nestleder i kultur og utdanningskomiteen i bystyret.

Ane Willumsen

Ane Willumsen har vært fast medlem eller 1. varamedlem til bystyret i tre perioder, og har møtt på svært mange bystyremøter og komitemøter gjennom de siste tolv årene. Hun har representert Venstre i fire ulike bystyrekomiteer i denne tiden.

Olaf Thommessen

Olaf Thommessen ble valgt inn i bystyret for Venstre i 2007. I den nå avsluttede perioden har han sittet i finanskomiteen. Han er tidligere nestleder i Venstre.

Her kan du lese hvem som utgjør Venstres nye bystyregruppe.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**