Takk for tilliten, Halden

Halden Venstre gikk gledelig fram i årets kommunevalg. Det betyr at over 800 haldensere foretrekker vårt program og har tillit til våre kandidater. Vi takker for tilliten og vet at denne forplikter, skriver gruppeleder Geir Helge Sandsmark og lokallagsleder Mona Johnsen i dette innlegget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Halden Venstre gikk gledelig fram i årets kommunevalg. Det betyr at over 800 haldensere foretrekker vårt program og har tillit til våre kandidater. Vi takker for tilliten og vet at denne forplikter.

Mona Johnsen, Geir Helge Sandsmark og Frode Tennebø i gågata

Foto: Elisabeth Egeberg

Nå er vi midt oppe i forhandlinger med andre partier for å stake ut ny politisk kurs for Halden. Vi har grunn til å tro at den felles plattformen vi kommer fram til vil bidra til skole for kunnskap og mangfold, nye arbeidsplasser, sosiale ordninger for de som trenger det mest, kultur for bredde, barn og unge samt utviklingen av Halden og Haldens omdømme.

Mona Johnsen i gågata

Foto: Elisabeth Egeberg

Venstres friske pust i lokalpolitikken skal fortsette og blir ennå friskere nå med nye krefter. Vi er klare til å utvikle sentrum, bygder og lokaldemokratiet i Halden sammen med våre partnere. Bli med og hjelp oss med tankene dine.

Geir Helge Sandsmark, Gruppeleder (V)
Mona Johnsen, Leder Halden Venstre

Innlegget ble trykket i Halden Arbeiderblad 23. september