Tusen takk for tilliten

Bø Venstre takker velgerne for tilliten som ble vist til Venstre ved valget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Tusen takk!
Takk for tilliten alle som har stemt V ved kommunevalget i Bø! Venstre får 37% og gjør tidenes beste valg i Bø. At det lå an til et godt valg ante vi en stund men selv de største optimistene blant oss hadde vel ikke sett for oss tall som dette. Venstre takker ydmykt for tilliten og den klare beskjeden velgerne i Bø har gitt. De har bedt om et nytt politisk miljø og pekt på Venstre og Olav Kasland som den som kan få det til. Vi skal forvalte den tilliten godt. Nå skal vi gå i dialog for å få på plass de ulike posisjonene. At det blir en Venstre ordfører synes krystallklart. Så begynner snart hverdagen med å gjøre Bø politikken til et godt politisk verksted hvor alle gode stemmer og forslag skal slippe til. Venstre skal ikke ri prinsipper men søke gode løsninger i felleskap med hele kommunestyret. Venstre gratulerer alle representanter fra alle partier som har fått den viktige tilliten å bli valgt til en plass i kommunestyret og vi gleder oss til å jobbe sammen med dere for å gjøre Bø til et fantastisk sted og bo!
Per Espen Fjeld
Leder Bø Venstre