Brakvalg i Alstahaug!

Etter et godt valg har Alstahaug Venstre kommet med en pressemelding. Med en oppslutning lokalt på 9,8 % er førstekandidat for Venstre, Hanne Nora Nilssen vel fornøyd med resultatet. “Dette er et gledelig resultat som vi skal bruke til å få gjennomslag for god, liberal venstrepolitikk” sier Nilssen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Brakvalg for Venstre i Alstahaug

Alstahaug Venstre er sammen med Arbeiderpartiet valgets store vinner i Alstahaug. Fra 2,2 % oppslutning og ett mandat i 2007, suser Venstre nå inn med 3 mandater og et nesten tosifret resultat. Dermed havner partiet på vippen.

– Dette er et gledelig resultat som vi skal bruke til å få gjennomslag for god, liberal venstrepolitikk, sier førstekandidat for partiet, Hanne Nora Nilssen.

Nilssen peker på flere momenter når valgresultatet skal forklares.
– Vi har jobbet godt i fire år og har nå en voksende medlemsmasse som kan formidle våre ideer og løsninger. I tillegg har vi truffet godt med vårt fokus på skole, miljø, småbedrifter og velferd. Dette er en stor tillitserklæring for oss, og vi skal jobbe hardt i de kommende årene slik at alle ser at et sterkt Venstre gjør en forskjell.

For mer informasjon, ta kontakt med:

Hanne Nora Nilssen: 95 85 01 88

Frode Bjørgo 92 83 39 66