God stemning på stand

Valgkampens siste lørdagsstand var preget av god stemning og optimisme.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Det var stor interesse for Venstre på den aller siste lørdagsstanden på Årnes denne helgen. Mange ville ha informasjon eller slå av en prat med våre kandidater.

Stor interesse for Venstre på siste lørdagsstand i valgkampen 2011.

Folk ville vite hva vi mente om plassering av legevakt, om eiendomskatt, om funksjonshemmedes plass i samfunnet, om samarbeid med andre partier, og mye mer. Både argumenter og valgbrosjyrer ble godt mottatt, og noen bestemte seg for parti i løpet av formiddagen.

— Gratulerer, du har vunnet stemmen min, sa en velger til Sesselja Bigseth etter å ha gått runden til alle partiene.

Optimistiske

Stor interesse for Venstre på siste lørdagsstand i valgkampen 2011.

Venstre stilte mannsterkt opp på stand med (fra venstre) Øystein Smidt, Tom Fidje, Åse Birgitte Skjærli, Sesselja Bigseth, Alan Nicholson og Roahr Jensen (ikke til stede da bildet ble tatt). Med de mange gode målingene som har strømmet inn for Venstre over hele landet var det både god stemning og stor optimisme på standen.

— Vi har hatt to representanter denne perioden, men nå håper vi å øke slik at vi kan få tre venstre-politikere inn i kommunestyret, sa førstekandidat i Nes Venstre, Øystein Smidt, til Raumnes.

Kun én valgdag
I Nes holdes valget kun mandag 12. september. Husk at det er færre valgkretser i år på grunn av skolesammenslåingen. Her finner du mer informasjon om de praktiske forhold rundt valget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**