Kjære alle medpolitikere:

Takk for innspurten som har vært frem til nå i valgkampen. Vi har vært SÅ gode på å fokusere på vår egen politikk og hva hvert av partiene står for.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Cathrine Gundersen

I år tror jeg kommer til å bli en god valghøst for mange partier, selv om ikke alles ambisjoner blir nådd. Dette i stor grad fordi vi alle kan være stolte av valgkampen. Satsningene til partiene i Skien, måten vi har mobilisert oss på har vært, hvordan kan jeg best utrykke det, forfriskende. Vi har vært tilgjengelig for alle velgere, for de fleste, i hele det politiske kompasset, over lengre tid!

Tusen tusen takk til alle dere som har vært med fra starten av for å tilrettelegge at vi nå, i den faglige tyngste perioden av valgkampen, kan gjøre vårt beste for innbygerne i kommunen vår — som er de viktigste i politikken! Vi kan nå virkelig bruke energien på å spre vårt gode politske budskap. Og vi har jo alle samme hovedmål — samfunnets beste — men det er mange veier frem dit.

Dette er et veldig fripolitisk innlegg, men jeg avslutter bare lett med en stor personlig takk til dere i Skien Venstre som har frem til nå gjort det til det beste valget jeg noen gang har vært med på. — Dere vet selv hvem dere er!

Cathrine Gundersen
– Miljø — Skole — Kultur –