Gode målinger for Venstre!

Det eneste som gjelder, er det endelige valgresultatet. Likevel er det motiverende med gode målinger. TV 2 sitt kommunevalgbarometer viste rekord for Venstre på fredag, med 6,9 %. I kveld ble det igjen ny toppnotering. Å møte den siste uka av valgkampen med en måling på 7,6 % i ryggen er motiverende. Og mest av alt gir det vilje og lyst til å jobbe hardere enn noen gang.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kveldens TV 2-måling kan du lese om her.

Mandag viste en måling for Kristiansand 5,6 % for Venstre. Det ville gitt en økning fra to til tre mandater i bystyret. Målingen ble gjennomført av Norfakta på bestilling fra partiet Høyre. Den kan du lese mer om her.

Tirsdag kunne Fædrelandsvennen presentere sin siste måling før valget, gjennomført av Respons. Her gikk Venstre litt tilbake til 3,7 %. Feilmarginene er høye, og med de gode målingene vi ser både lokalt og på landsplan, er det bare å vente på valgdagen og det endelige resultatet. Denne målingen kan du lese om her. Reaksjoner fra de toppkandidatene kan du lese og høre på www.fvn.no.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**