Lenvik Venstre på Frivilligsentralen

Leder for Lenvik Venstre serverte vafler og kaffe på Frivilligsentralen under den tradisjonelle torsdagskafeen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

– Formålet var å hjelpe organisasjonen økonomisk, samt gjøre flere oppmerksom på dette tiltaket som har stor betydning for beboere ved BOA (Bo og aktivitetssenteret), sier lederen for Lenvik Venstre Jasmin Agovic-Nordaas.

Sentralen har slitt med oppmøtet, og trenger hjelp fra flere frivillige for å få hjulene til å gå rundt.

Jasmin Agovic-Nordaas

Foto: eget

– Det er alltid hyggelig å bidra, spesielt når det kommer til de eldre i samfunnet. I tillegg er Sentralen en viktig aktør i lokal samfunnet når det gjelder integrering, nettopp fordi Sentralen fungerer som arena for møter mellom innvandrer gruppen og lokal samfunnet. Slik sett burde flere tatt initiativ til å bidra, legger Agovic-Nordaas til.

I følge Agovic-Nordaas økte Sentralen omsetningen på denne torsdagen med det dobbelte enn det som er vanlig. Innsatsen var fanget av lokalavisen Troms Folkeblad, og omtalt fredag den 2. september.

Lederen for Sentralen, Tommy Myklebust, var veldig fornøyd at lederen for Venstres lokallag kunne stille opp og bidra.

Hvis flere ønsker å hjelpe med frivillig arbeid, kan man kontakte lederen for Sentralen Tommy Myklebust ved tlf: 778 77028, eller ved mobil: 95720031

Link: http://lenvik.frivilligsentral.no

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**