Politisk rebusløp i Sandvika

Lørdag 3. september er alle velkommen til å delta på politisk rebusløp i Sandvika mellom kl. 12 og 14. Svarer du riktig på alle spørsmål er du med i trekningen av en ekte Bromptom sammenleggbar sykkel og flere andrepremier

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Venstre er sykkelpartiet i Akershus og derfor vil vi gi bort en flott sammenlaggbar sykkel til en heldig vinner på lørdagens rebusløp i Sandvika.

Møt opp på vår valgstand øverst i Kinogata i Sandvika og få svarskjema, så er det bare å ta fatt på vandringen rundt i byen til fire poster der det står en Venstre-representant med oppgaven. Så er det bare å gå innom alle fire postene og svare på spørsmålene og til slutt komme tilbake til valgstanden vår med svaret. Litt etter klokklen 14 blir sykkelen og flere gevinster trukket ut blandt de som har svart riktig.

Post 1 er på Kadetttangen ved Rigmorbrygga.

Post 2 er i enden av gågata, ved lekeplassen.

Post 3 er ved Brambanigården, utenfor Musikkflekken

Post 4 er i Elias Smiths vei, utenfor Sandvika kirke

Gudbrand Teigen

Foto: Tor

Da ønsker Bærum Venstres leder Gudbrand Teigen velkommen til Sandvika og lykke til med vår politiske rebusløp for alle aldre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**