Risørs varemerke? Frivillighet

Odd Sverre Aasbø OM EKSPORT: Risør er en stor eksportkommune — talentfulle ungdommer må ut for å få utdannelse og arbeid. Hvorfor blir de så talentfulle? Jeg tror det er fordi Risør har utviklet en unik frivillighetskultur. Gjennom musikk, teater og idrett, utvikles kreativitet og skaperglede, utholdenhet og samarbeidsevner. Det legges merke til.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Risørs varemerke er Frivillighet sier Odd Sverre Aasbø

Foto: Runar Nes

Odd Sverre Aasbø OM IMPORT:
Jeg er hjertens enig med alle som ønsker at flere skal bo og arbeide i Risør. Når vi skal markedsføre oss som importkommune må vi utnytte vårt sterke varemerke — frivilligheten og det yrende kultur- og idrettslivet. Vi må vise verden at bak søvndyssende, solvarme svaberg, finnes et hjertevarmt og spill levende vinterparadis.

ODD SVERRE AASBØ (46) er kommunikasjonsrådgiver. Odd Sverre er engasjert både på kultur- og idrettsarenaen. Ikke minst som mangeårig primus motor i Risør Håndballklubb. Odd Sverre mener Risør må jobbe målrette med omdømmebygging.

Følg oss og sjekk hele partiprogrammet for Risør Venstre på risør.www.venstre.no og på facebook

Sjekk annonse i pdf format her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**