Toppkandidatene

De fire øverste kandidatene på Sola Venstres liste presenteres nærmere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Nora Nilsen, Sola, Rogaland

Foto: Joachim Steinbru

Nora A. Nilsen er Sola Venstres førstekandidat. Hun har erfaring fra flere perioder i kommunestyret og har i den forrige perioden vært Venstres representant i formannskapet. Les mer om Nora.

Anja B. Endresen

Foto: Joachim Steinbru

Nr. 2. Anja Berggård Endresen står på listen til Sola Venstre for første gang. Siden hun flyttet til Skadberg og Sola for drøye tre år siden, har hun aktivt engasjert seg i Sola Venstres politiske arbeid. Hun er nå nestleder i lokallaget samt styremedlem i Rogaland Venstre. Les mer om Anja.

Lars Sommer Knudsen, Sola, Rogaland

Foto: Joachim Steinbru

Nr. 3. Lars Sommer Knudsen er bosatt i Tananger. Det er imidlertid ikke her han har sin bakgrunn. Lars er fra Danmark og har gjennom sin yrkeskarriere hatt hele verden som arbeidsfelt. Nå er det imidlertid de mer lokale utfordringer han vil gripe fatt i gjennom årets valg. Der vil han fokusere på miljø, energi og utdanningsspørsmål. Les mer om Lars.

Rita Torland, Sola, Rogaland

Foto: Joachim Steinbru

Nr. 4. Rita Torland er bosatt i Hålandsmarka og stiller i år for første gang som kandidat på Venstres liste. Hun ble medlem av Venstre høsten 2009, og er i dag sekretær i Sola Venstre. Kandidaten er 43 år, har fire barn, og er utdannet sivilingeniør i datateknikk. Les mer om Rita.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**