Skolen gir fremtiden form og farge

Steinar Gundersen om LÆRING OG KOMPETANSE: Skolen er kunnskapsformidler nummer én. Derfor er den med på å forme fremtiden for barn og unge. Med lang fartstid som faglærer og rådgiver i skolen, vet jeg at ansvaret er krevende og stort. Vi kan derfor aldri slutte å utvikle skolen. Lærernes kompetanse, både faglig og sosialt, er avgjørende for å kunne tilrettelegge for den enkelte elev.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Steinar Gundersen En god skole er også et konkurransefortrinn om vi skal tiltrekke oss innflyttere.

Foto: Runar Nes

Steinar Gundersen: En god skole er også et konkurransefortrinn om vi skal tiltrekke oss innflyttere.

OM LOKALT INNHOLD I SKOLEN:
Vi lever i en naturperle bestående av hav og fjord, skog og vann. Derfor burde det være en selvfølge at skolen formidler kunnskap og kompetanse som berører miljø og natur — til lands og til vanns.

STEINAR GUNDERSEN (56) er rådgiver ved Risør ungdomsskole og utdannet adjunkt. Han har vært en ivrig pådriver for å styrke trafikksikkerhetsarbeid og har i en årrekke tilbudt ungdom trafikk- og kjøreopplæring i samarbeid med skolen.

Følg oss og sjekk hele partiprogrammet for Risør Venstre på risør.www.venstre.no og på facebook

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**