Ordførerdebatt på Brygga fredag 26.8.2011 kl 1900

Fredag 26. august kl 1900 braker den politiske debatten løs for alvår ii Risør med ordførerdebatt på Brygga Reataurant & pizza. Oddvar Mykland blir “grillmester” og vil gjøre sitt til at de fire ordførerkandifatene Venstre, Rødt, AP og Høyre får kjørt seg på en positiv måte slik at ulikhetene kommer frem.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Dag Jørgen Hveem er Venstres ordførerkandidat i Risør - fredag kan du stille ham direkte spørsmål om tema du lurer på

Dag Jørgen Hveem er Venstres ordførerkandidat i Risør – fredag kan du stille ham direkte spørsmål om tema du lurer på
Foto: Jan Einar Henriksen

Det er med andre ord all grunn til å tro at det blir trangt om saligheten på Brygga fredags kveld og vi oppfordrer pubikum til å være tidlig ute for å sikre seg plass. Samtidig oppfordrer vi publikum til å utfordre de fire kandidatene med ulike spørsmål og både sterke og svake sider.

BLI MED PÅ DEBATT på Brygga fredag 26.8. og de to påfølgende fredagene da det også blir politisk debatt.

Bruk stemmeretten – og godt valg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**