Kultur gir god næring

OM KULTUR SOM NÆRING: Noen ganger får vi inntrykk av at vi må velge mellom kultur og næringsinteresser. Det er feil. Risørs fantastiske kulturengasjement er en inspirator for alle næringsvirksomheter. Men jeg mener også at deler av kulturaktiviteten i enda større grad kan kommersialiseres og bli en viktigere inntektskilde for byen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Kultur gir god næring sier Maria Aspesæter - 2. kandidat for Risør Venstre

Kultur gir god næring sier Maria Aspesæter – 2. kandidat for Risør Venstre
Foto: Runar Nes

Maria Aspesæter om KULTUR SOM NÆRING:

OM EVENTYR:
Jeg er gründer og vet mye om hva som kreves av dem som ønsker å realisere gode ideer. Risør trenger ny næringsvirksomhet — da må vi ta vare på de små gründerne som kan skape store eventyr!

MARIA ASPESÆTER (30) er gründer og selvstendig næringsdrivende. Maria er levende engasjert i kulturlivet og opptatt av de mange mulighetene kulturen gir oss — både som fastboende og gjester.

Følg oss og sjekk hele partiprogrammet for Risør Venstre på risør.www.venstre.no og på facebook

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**