Frihet? Ja. Ansvar? Ja

OM SAMARBEID OG RESULTATER: I dag har Venstre fire representanter i bystyret. Perioden har vært krevende, men spennende og lærerik. Og vi har levert resultater. Vi er stolte av et stadig bedre politisk samarbeidsklima, der Venstre har sittet i førersetet. Flere Venstre-representanter, vil gi enda flere og bedre resultater!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Med frihet følger også ansvar, særlig overfor dem som trenger det aller mest, sier Jan Einar Henriksen.

Foto: Runar Nes

Jan Einar Henriksen om FRIHET OG ANSVAR:
I den politiske aksen fra rødt til blått, er det lett å miste nyansene. Det vil vi gjøre noe med. Venstre er et sosialliberalt parti. Liberal betyr fri. Men frihet er også ansvar, særlig overfor dem som trenger det aller mest. Vi foreslår derfor mer radikale, sosiale løsninger enn våre røde kolleger. Og mens de blå snakker om skatt, peker vi mot fremtid og nyskaping. Derfor bør de blå og røde bli grønne av misunnelse.

JAN EINAR HENRIKSEN (61) er pensjonert Lensmann. Jan Einar er fast medlem i Risør bystyre og formannskap, og har en rekke kommunale verv. Jan Einar har et bredt politisk engasjement, men en aktuell sak for ham er å etablere en kyststi fra Flisvika til Randvik.

Følg oss og sjekk hele partiprogrammet for Risør Venstre på risør.www.venstre.no og på facebook

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**