Engasjert Venstre på stand på Rissa-martnan

Tross regn var det mye folk på martnan, og mange var innom standen til Rissa Venstre i dag. Mange hentet seg valgmateriell, enkelte ville diskutere bompenger og bomstasjoner og andre tok en kaffekopp og en venstremuffins. Brosjyra om Gamle Strømmen gikk som varmt hvetebrød og vi ble tom etter en time. Nye brosjyrer måtte kopieres.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Venstre på Rissa-martnan

Etter den siste meningsmålingen der Venstre gikk fram til 6,6% opplever vi en større og positiv oppmerksomhet om politikken vår. Flere var innom standen vår og fortalte at de var fornøyd med politikken og programmet til Venstre. Mange var bekymret for bompengene og de konsekvensene det ville få for pendlere, turismen og næringslivet.

En engasjert Venstregjeng på stand

Skole ble diskutert, og Venstres standpunkt om en felles ungdomsskole fikk tilslutning fra flere. Nye skolebygg på Åsly og Stadsbygd ble også diskutert.
Eldreomsorg er et aktuelt tema også i Rissa, og behovet for aktivisering av de eldre ble fremhevet av flere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**