Det liberale budskapet spres i Karmøy

Stort engasjement blant listekandidatene førte til at vi måtte dele oss opp i 3. To byer og ei bygd fikk gleden av å se at Venstre var på offensiven.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Stand Kopervik

Foto: asbjørn

Endelig har det gått opp for velgerne i Karmøy at Venstre er blitt et alternativ. Vårt arbeid de siste 4 årene ser ut for å ha bært frukter. Budskapet har nådd flere. I Kopervik var det 2. kandidaten vår, Sølvi Gressgård og ungdomsreppen, Erlend Myge som representerte Karmøy. Fylkestingsrepresentant Svein Abrahamsen stilte også stand.

Stand Åkra

Foto: asbjørn

I Åkra sto sto 3. kandidaten vår, Øyvind Sandve med ekstra hjelp (venninne), 4. kand. Mabel Skaret og 7. kand. Magnar Jordåen og delte ut brosjyrer og snakket med folk i forbifarten. Etter at trykket ble redusert i Kopervik tok fylkestingskand. Svein Abrahamsen turen til Åkra for å presentere sitt kandidatur der.

Signe M. Lie

Foto: Asbjørn

Den 3. markeringen vår var på Sandvedagen. 6. kand. Signe Marie Lie deltok på Sandvedagen med å gå rundt blant velgerne, prate med venner å kjente (hjemplassen hennes) og delte ut både program og lokalbrosjyrer.
1. kand. Asbjørn Eik-Nes pendlet mellom alle 3 stasjonene for å supplere.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**