Valgkampåpning med ungdom i sentrum

I morgen – lørdag 13. august – starter Kristiansand Venstre opp lokalvalgkampen 2011. Det skjer sammen med de andre partiene på torvet i Kristiansand. Den felles valgkampåpningen vil blant annet inneholde en samtale om ungt engasjement med byens ungdomspolitikere. Magne Bartlett, fylkesleder i Vest-Agder Unge Venstre, deltar. Etter åpningen kan du treffe Venstres kandidater på stand i Markens.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

På grunn av det brutale terrorangrepet på Norge 22. juli, har valgkampen vært satt på vent de siste tre ukene. Nå starter vi opp igjen – og vi gjør det med en felles markering med alle partiene.

Kristiansands nåværende ordfører, Per Sigurd Sørensen vil åpne morgendagens arrangement på Nedre Torv kl. 12.00. Etter det vil Nordahl Griegs “Til Ungdommen” bli lest opp fra scenen, før hele bredden av ungdomspolitikere inntar scenen sammen med Marit Sanner. Tema for samtalen er demokrati, deltakelse, unge røster og fremtidens Kristiansand. For Unge Venstre stiller fylkesleder i Vest-Agder, Magne Bartlett. Magne er opprinnelig fra Rogaland, men studerer i Kristiansand. Han er aktiv i Kristiansand Venstre og sitter i Unge Venstres landsstyre. Før partiene så stiller seg opp på stand i Markens gate, vil Erik Faber holde en minikonsert.

Magne Bartlett

Foto: Ukjent

Kristiansand Venstres kandidater vil være på plass, og vi håper du også kommer. Både for å få med deg åpningen på Nedre Torv og for å besøke oss på stand.

Programmet til Kristiansand Venstre kan du lese her.
Oversikten over våre kandidater finner du her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**