Venstres ordførerkandidat – Helge Stiksrud – en god markedsfører for hele Ringerike

Vi i Ringerike kommune står overfor betydelige utfordringer med hensyn til å skape nytt næringsgrunnlag som vil gi oss flere arbeidsplasser og økte skatteinntekter. At man lykkes med dette vil være avgjørende for kommuneøkonomien og den kvalitet på tjenester og utvikling som innbyggerne ønsker seg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Helge Stiksrud - Venstres ordførerkandidat.

Helge Stiksrud – Venstres ordførerkandidat.
Foto: Torbjørn Tandberg

Skal vi trekke til oss næringsliv og arbeidsplasser må gode tog- og veiløsninger, både lokalt og mot hovestadsregionen, komme på plass!

For å lykkes med disse utfordringene er det avgjørende at kommunens ordfører har et bredt nettverk mot sentrale myndigheter og evne og kompetanse til å "selge" inn alle kommunens kvaliteter til potensielt næringsliv.

Vår ordførerkandidat har nær og tett kontakt med stortingsrepresentant Borghild Tenden og er en av dem som har best nettverk i stortinget generelt. Han sitter i fylkestingets hovedutvalg for kultur, idrett og folkehelse og har 24 års praksis fra politikken. Han har også utdanning og bred erfaring fra næringsliv og markedsføring.

En stemme til Venstre ved kommune- og fylkestingsvalget til høsten vil også være en stemme til Helge Stiksrud som ordfører. Setter man kryss ved hans navn på stemmeseddelen gir man en ekstra stemme til ham.

For styret i Ringerike Venstre
Olav Relling og Marianne Wethal