På tide å få Råde opp av grøfta!

Åtte år er nok. AP trenger avløsning og Råde trenger nye krefter. Stem på Råde Venstre og Christian Holstad Lilleng som din nye ordfører.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Christian Holstad Lilleng

Råde trenger fornyelse. Mannen til venstre heter Christian Holstad Lilleng. Han har lyst til å bli din ordfører etter valget i 2011. Han har lyst til å være en annerledes ordfører. En som lytter til folk. En som tar initiativ for å løfte Råde. En som tør å starte de viktige debattene om hvordan vi har det i Råde, og hvordan Råde skal bli.

De fleste i Råde kjenner Christian. Som lærer, som landslagstrener, som sentral i skyttermiljøet, som familiemann. Han har lagt ned tusenvis av timer i frivillig arbeid allerede for at lokalsamfunnet Råde skal bli enda bedre.

Nå vil han bruke tid og krefter for å jobbe for deg. Jobbe for at Råde skal fornyes, forenkles og forbedres.

For Christian var det naturlig å velge Venstre. Det liberale partiet som ikke har noen andre særieresser enn den enkelte Råde-sokning. Partiet som kombinerer frihet for den enkelte med ansvar for hverandre. Partiet som kombinerer en god miljøpolitikk med en fremtidsrettet næringspolitikk. Partiet som skjønner at samfunnsbyggingen starter i skolen, og fortsetter i frivilligheten og kulturen.

Gjør det naturlige du også den 12. september 2011. Stem på Christian og Råde Venstre.

Vi lover deg en ny ordfører, og en ny tid.

Tilbake til forsiden

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**