Bidra økonomisk til Venstres valgkamp

Vi trenger din økonomiske støtte til et ekstra løft i valgkampen for et større Venstre i Fredrikstad. Ingen bidrag er for små.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Fredrikstad Venstre

Som noen av dere kanskje har fått med seg, så har særlig Fredrikstad Arbeiderparti store midler å drive valgkamp for. Slik er ikke situasjonen for et (foreløpig) lite parti som Fredrikstad Venstre. Derfor er vi avhengig av små og store økonomiske bidrag fra dere som tror på vår politikk og våre kandidater. Ingen bidrag er for små.

Innsamlede midler vil gå til profilering av vår politikk og våre kandidater gjennom trykk og distribusjon av brosjyremateriell, annonsering og generell valgkampaktivitet. Om du har lyst til å gi til et bestemt formål i valgkampen er vi selvsagt helt åpne for det.

Det er to måter å donere midler på:

•Overfør direkte til Fredrikstad Venstres kontonr. 1000.13.49576. Merk innbetalingen med “Valgkampbidrag” og ditt navn.
•Donér med kredittkort via Venstres hjemmesider. Husk å skrive “Fredrikstad” i feltet for øremerking. Du finner siden for donasjon her: https://www.venstre.no/skjema/donasjon

Fredrikstad Venstre legger vekt på å opptre uavhengig av særinteresser. Derfor tar vi ikke imot bidrag fra lobbyorganisasjoner. Vår valgkamp er finansiert ved hjelp av bidrag fra enkeltpersoner som har tro på politikken vår. Ditt bidrag er en støtte til Fredrikstad Venstre og vår politikk. Partiloven regulerer økonomiske bidrag til politiske partier. Alle bidragsytere må være identifiserbare. I tillegg plikter vi å offentliggjøre bidrag over kr. 10 000.

Vi håper så mange som mulig kan bidra økonomisk til valgkampen. Ditt bidrag kan avgjøre hvem som styrer byen etter 12. september.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**