Bidra i valgkampen

Venstres Tromsø-valgkamp handler om å få kommunen i en moderne og fremtidsrettet retning i motsetning til dagens røde alternativ. Den eneste måten å sikre Venstre avgjørende innflytelse i Tromsø-politikken, er ved å gjøre Venstre større. Du kan være med å avgjøre utfallet av valgkampen. Vi trenger nå din hjelp til å nå frem til velgerne med Venstres budskap.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

"Den ressurssterke kompetansebyen", "Et kreativt og nyskapende Tromsø", "Den moderne miljøbyen" og "Mer til de som trenger det mest". I disse fire begrepene oppsummeres Venstres visjon for Tromsø. Saksområdene miljø, kunnskap, sosialt ansvar, nyskaping og kultur videreføres i det nye kommunestyrevalgprogrammet.

Jonas Stein Eilertsen, Marie Fangel, Øystein Nilsen og Elin Sandvik er Venstres toppkandidater ved kommunevalget. Søndag 11. og mandag 12. september går valget av stabelen. Valgkampen har allerede startet. Vi inviterer alle våre medlemmer til vår årlige sommerfest 22. juni kl.18 i hagen til førstekandidat, Jonas Stein Eilertsen, i Sørems veg 18. Dette vil bli en uformell anledning til å bli bedre kjent og hygge seg sammen før valgkampen starter for alvor. Den offisielle valgkampåpningen blir sammen med Troms Venstre lørdag 20.august.

Hjelp Venstre i valgkampen
Du kan være med å avgjøre utfallet av valgkampen. Vi trenger nå din hjelp til å nå frem til velgerne med Venstres budskap. Det er to måter du kan bidra på:

Bli valgkampfrivillig
Venstres valgkamp er helt avhengig av din og andres frivillige innsats. Du bestemmer selvsagt selv hvor mye du ønsker å delta på, og hva du vil gjøre. Vi legger ved et skjema som du kan fylle ut på papir eller elektronisk. Vi har arbeidsoppgaver nok til alle!

Bidra økonomisk
Venstre trenger ditt bidrag for å finansiere valgkampen. Vårt valgkampbudsjett går først og fremst til produksjon av materiell, annonsering, distribusjon — kort sagt ulike tiltak for å gjøre Venstres politikk kjent for velgerne. Du kan gi oss støtte ved å gå på https://www.venstre.no/donasjon/ eller overføre til vår konto 0540.08.27682

Bli med å vinne valget for Venstre — velkommen med på laget!

Frivillighetsskjema finner du her.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**