Inspirerende Lokalpolitisk Nettverk i Bodø

Den 4. Lokalpolitiske Nettverk-samling ble arrangert i Bodø 28.-29.mai. Venstreleder Trine Skei Grande inspirerte 40 toppkandidater i Nordland.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Tema for samlingen var Klar til valgkamp, og de 40 som var samlet fikk oppleve to dager med inspirerende og interessant valgkampdebatt. Hovedtaler Trine Skei Grande holdt gode foredrag innen temaområdene skole og velferd. Terje Cruickshank tok for seg Venstres miljøpolitikk, og Tor Arne Solvoll holdt foredrag rundt temaet småbedrifter og næringspolitikk.

Deltakerne fikk rikelig mulighet til å stille spørsmål og komme med innspill. Dette åpnet for mange fruktbare debatter, noe som skapte stor begeistring. May Valle, Nordland Venstres toppkandidat, rundet av samlingen med en klar oppfordring om å bruke ressursene i Nordland Venstre i den lokale valgkampen. Samlingen inspirerte og motiverte, og la et godt grunnlag for lokallagenes arbeid mot høstens valg.

Lokalpolitisk Nettverk er Venstres skolering for kandidater, folkevalgte og tillitsvalgte i lokallag og fylkeslag. Totalt har det vært arrangert 4 samlinger i 11 regioner i løpet av 2010 og 2011.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**