133 dager igjen til kommunevalget

Selv om det begynner å bli i seneste laget, er det fremdeles muligheter til å komme med innspill til høstens valgprogram, sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen. Vi har hatt en god prosess med flere åpne møter og våre velgere, medlemmer og politikere har hatt gode muligheter til å komme med innspill underveis. De ulike forslagene gjennomgås nå, og forslag til endelig program ventes å bli vedtatt på medlemsmøtet ultimo mai.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Anlaug Stenersen er kasserer i Risør Venstre.

Foto: Jan Einar Henriksen

Det vil si at vi har alt valgmateriell klart i løpet av juni måned slik at vi kan ta fatt på valgkampen midt i august.

Bidrag
Venstre har etablert en egen donasjonsordning for de som øsnker å bidra til valgkampen. Prosedyren er enkel og du bestemmer selv hvor mye du ønsker å yte. Informasjon omkring vår donasjonsordning finner dere her https://www.venstre.no/skjema/donasjon Husk bare å notere at ditt bidrag skal tilfalle Risør Venstre, og send oss gjerne en epost også.

Bidrag kan også gis direkte til lokallaget og det er fint om dere da tar kontakt med vår kasserer Anlaug Stenersen for å få skjema og info om konto etc. Dere kan også ta direkte kontakt med lokallaget via vår epost [email protected]

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**