Lokalpolitisk nettverk 27. og 28. mai

Listene er klare, og lokallagene er i gang med innspurten på programarbeidet. Planlegging av valgkampen er også i full gang i lokallagene. Vi inviterer nå alle første- og andrekandidatene pluss tillitsvalgte i lokallagene til lokalpolitisk nettverk 27. og 28. i Trondheim. Vi vil bruke mye tid på planlegging av valgkamp, debattskolering og mediearbeid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

LPN i Trondheim oktober 2010

Møtet er på Rica Nidelven Hotell i Trondheim, og vi begynner fredag kl. 17.30 med behandling av programmet til fylkestinget. Vi har satt av en time til det, etterpå fortsetter vi med valgkampskolering.
Programmet blir lagt ut så snart det er klart.
Vi avslutter lørdag ca kl. 17
Det er opp til det enkelte lokallag å avgjøre hvem som skal delta fra det aktuelle laget, vi oppfordrer alle til å sende minst to deltakere. Ikke alle har meldt på noen enda, og det er fortsatt ledige plasser, så vi oppfordrer både lokallagsledere og interesserte til å ta kontakt med fylkesleder Anne Jorid Gullbrekken snarest dersom dere ønsker å delta! Send epost

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**