Venstre lanserer kunnskapskampanje

På Venstres landsmøte i Trondheim lanserte Generalsekretær Terje Brevik Venstres kunnskapskampanje 700 besøk på 70 dager. Leder i St. Hanshaugen Venstre, Jan-Petter Holtedahl, mener kampanjen er en god anledning til å gjøre seg bedre kjent i vårt nærmiljø. Les mer

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**


Jan-Petter Holtedahl, Guro Svenkerud Fresvik og Terje Breivik på landsmøte

– Kampanjen tar utgangspunkt i at vi ønsker innspill fra folk som driver eller jobber i kunnskapsinstitusjoner om hvordan Venstre kan bidra politisk til deres arbeid. Det kan dreie seg om skoler, barnehager, eller bedrifter som driver i kunnskapsbransjen, sier Jan-Petter, og forteller at Venstre har gjort gode erfaringer med tilsvarende kampanjer tidligere.

– Høsten 2010 besøkte vi et ti-talls små og større bedrifter på St. Hanshaugen, og fikk et godt innblikk i hvordan det er å drive en eller annen form for forretning i bydelen. Besøkene var lærerike, og ikke minst veldig hyggelige, sier Jan-Petter, og understreker at disse kampanjene først og fremst er for å lytte til folks ønsker og behov.

Nå trenger St. Hanshaugen Venstre innspill til hvem vi bør besøke i vår egen bydel. Jobber du i en kunnskapsinstitusjon, eller kanskje du vet om noen som driver med noe spesielt interessant innen kunnskap i bydelen? Send oss en epost på [email protected], eller ring nestleder Karl Arthur Giverholt på telefon: 996 45 867, så skal du ikke se bort fra at vi dukker opp med noen tykke notatbøker og åpne ører.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**