Godt besøkt Venstremøte

Risør Venstre er i god gang med programarbeidet og jeg er svært godt fornøyd med resultatet av kveldens programmøte på Risør Hotel sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen. At det stiller så mange kreative og inspirerte mennesker på et politisk verksted for å få til et best mulig valgprogram viser at Venstre er i siget sier Henriksen og legger til at tjenestereiser gjorde at flere ikke kunn delta.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Risør Venstres ordførerkandidat Dag Jørgen Hveem kan se frem til et godt program for perioden 2011-15

Foto: Jan Kløvstad

Det får vi ta med oss når vi velger aktive og engasjerte mennesker på listen. Uansett fikk vi så mange innspill til programposter fra de mange fremmøtte at vi faktisk ikke rakk å diskutere oss gjennom de ulike tema for kvelden, og vi må derfor legge opp til et ekstra programmøte for å komme i mål med arbeidet og det er svært positivt. Det nye programmøtet vil bli kunngjort så snart alle avtaler er på plass.

Vi legger stor vekt på at alle skal bli best mulig kjent med hverandre og derfor er den sosiale biten i etterkant av programmøtene viktige avslutter Henriksen og roser hotellvertene som serverte for en fremragende torskemiddag med tilbehør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**